Recomendacións para manter o noso sistema inmune forte diante do Covid-19

O coronavirus é unha infección que se propaga de maneira moi rápida entre as persoas. Máis aló das pautas básicas recomendadas polo Goberno para non expandir a pandemia e reducir o caso de infectados, o equipo de médicos de Melio, a plataforma online de análise de sangue, elaborou un documento con recomendacións para adiantarnos ao Covid 19 e manter o noso sistema inmune forte.

Comprobar os niveis de vitamina D

O seu déficit aumenta o risco de contraer enfermidades infecciosas respiratorias. A vitamina D é unha das máis importantes para o sistema inmunitario e necesaria para o seu funcionamento. Para mellorar os niveis recoméndase aumentar, de maneira controlada, a exposición ao sol e tomar alimentos ricos en vitamina D como o salmón, as sardiñas, os ovos e os cogomelos. Os suplementos vitamínicos deben consumirse só cando se sexa consciente de que realmente hai un déficit e así evitar unha posible toxicidade por exceso de vitamina D.

Monitorar as glucemias

Pódese padecer prediabetes sen sabelo (niveis de glicosa en sangue elevados) e iso pode desencadear nunha diabetes tipo II (enfermidade crónica) se non se melloran os hábitos de vida. Para os diabéticos controlar os niveis de glucemia é fundamental para evitar a hiperglucemia, xa que esta implica un mal funcionamento do sistema inmune e maior capacidade de contraer infeccións.

Non ao tabaco

Os fumadores teñen un maior risco de contraer enfermidades respiratorias e non só iso, senón que a capacidade de recuperación é moito máis lenta. O fumador pasivo tamén se ve exposto a estas limitacións. Reducir a tensión Nestes momentos é fundamental controlar a ansiedade e tensión que produce a incerteza. O efecto da tensión na saúde é un dos indicadores que máis inflúe no sistema inmune e no estilo de vida. As persoas que viven tensas sofren con máis gravidade as infeccións virales, tardan máis en curar e reaccionan peor ás vacinas.

Descansar

Moitas enfermidades seguen un desenvolvemento predicible e son máis probables que aparezan certos síntomas dependendo de se é de día ou de noite. Ademais, a resposta inmunológica pode variar segundo o momento no que se forneza. Polo xeral, as defensas son máis fortes durante o tempo de descanso natural, pola noite. Por iso é fundamental manter un horario óptimo de descanso coa menor alteración posible.

Vida activa

O sedentarismo provoca un maior risco de infección comparado coas persoas que realizan deporte de maneira habitual. Tamén o tempo de recuperación inflúe se con anterioridade tiveches unha vida sedentaria ou non. Con todo, o beneficio da actividade física redúcese se é demasiado intensa. As estatísticas da OMS (Organización Mundial da Saúde) mostran que hai unha relación entre as enfermidades cardiovasculares, diabetes, hipertensión (presión sanguínea elevada), enfermidades respiratorias crónicas ou cancro, co risco de infección por coronavirus. E non só co risco de infección, senón coa capacidade de superación da enfermidade. É fundamental coidarnos e reforzar o noso sistema inmune para conseguir saír de Covid 19 co menor dano posible.